Ga naar de hoofdinhoud

Plek voor ontmoeting in de Hond

Van "Omgevingsvisie Culemborg"

Ga naar het project

Mensen blijven wonen in de Hond omdat het een fijne wijk is. Wat ontbreekt, is een ontmoetingsplek.

Naar mate je ouder wordt, is het prettig om ook in je directe omgeving op een laagdrempelige manier andere/nieuwe mensen te kunnen ontmoeten. Zodat je samen dingen kunt ondernemen en wellicht elkaar eens een handje kunt helpen.

In de Hond is er echter niks wat mensen stimuleert elkaar op te zoeken. Een gemis, dat extra duidelijk wordt wanneer de mobiliteit afneemt. Daarom pleit ik voor een initiatief waarbij onderzocht wordt of er behoefte is aan een ontmoetingsruimte in deze wijk en welke functie die dan zou kunnen krijgen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Profiel van Ellie TapEllie Tap op 13 september 2022

Huidige status

voorgesteld

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri